12 septembra 2013

News, info

Ahojte, konečne tu zas čosi pridám a to preto, lebo v Stredu mi prišiel narodeninový darček od druhej adminky :) Veľmi jej ďakujem :) Konečne mi prišla tá občanka, čisto terorista, no fakt :-DD a maminka mi kúpila nové rifle :3 Som z nich nadšená.
Naopak nie som vôbec nadšená z tej školy. Dnes nám dala fyzikárka písomku. No fakt ja budem rada za trojku! O ktorej pochybujem, ale čo už prvá pekná známka bude :P Najradšej by som jej kúpila lístok na Mars :D Ako sa darí inak vám ? :)
 aj tak proste gumíci naj ! :3 <33



By : Tims

4 komentáre:

  1. Timušlo uklidni se :-D myslela jsem moje bývalé spolužáky :-D ne nějakého gaye ;-D
    Krásné máš to oblečení <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne :)) ... a najradšej by som odišla z tej školy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hezké věci a máš pěknou postavu :) a přeju abys to nějak zvládla i bez té jízdenky na Mars :D

    OdpovedaťOdstrániť