02 septembra 2013

First day in new school

Ahojte, tak dnes som bola prvýkrát v mojej novej školičke na ďalšie 4 roky. Prvý dojem? Fajn. Prísny režim, ale na to si zvyknem. 50 papierovačiek a podpisovať všetko, no bóže. Toľko nám toho triedna povedala, že už si to ani nepamätám. Tretiaci alebo štvrtáci nám povedali, že máme najlepšiu triednu, že to máme fajn, tak hneď na začiatok prvé pozitívum :D  Dostali sme študentské kartičky, celkom dobré výhody tam máme. Zľavy do obchodov a tak. Ale my ich máme hlavne na obedy ;D  Zajtra 7 hodín :O tam aj zošaliem. Prvé dve hodiny dostávame učebnice a potom sa normálne učíme. Aspoň, že máme iba raz za týždeň 7 hodín. Snáď to tam nejako prežijem. Predsa len máme triedu hneď vedľa bufetu :DD
 Ha! Som študent :D :D trapka

a chystáme sa ochjoj :/ 
milovaný <3

By : Tims

6 komentárov:

  1. Fíha, ja som na základnej ani nemala Isic, až dnes som ho dostala tiež :D a to idem do 1. ročníka na VŠ :D

    Chcela by som ťa pozvať na giveaway, ktorá prebieha na mojom blogu. Ak máš záujem, budem veľmi rada keď sa zapojíš :) http://just-angelity.blogspot.sk/2013/08/giveaway-278-109.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Být student je náhodou cool! :-D
    Máš pěkný batoh :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Oni vždycky na začátku straší, ale pak to nikdy není tak hrozně přísné uvidíš!:) Zejtra to přežij!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Isic kartu strašně chci :D
    To dostává každý, kdo se objeví u vás ve škole? Mohu zajít? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Doufám, že se ti tam bude líbit. Já když byla v prváku tak jsem z toho byla taková strašně zmatená, ale rychle se s tím člověk sžije. :)

    Zvu Vás na můj blog, probíhá zde giveaway o voňavku od S.Oliver. http://krolling-done.blogspot.de/2013/09/prvni-narozeninova-giveaway.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Výhody a slevy, to je to jediné, co mi ze školy chybí :-))

    World By Bella

    OdpovedaťOdstrániť