26 augusta 2013

New in - birthday, school

Čaute, dnes som tu s článkom new in, lebo sme boli od rána v meste. Najprv sme išli vybaviť občiansky ( neviem čo všetci majú s tými hroznými fotkami, lebo to je úplne normálna fotka), potom sme išli do nemocnice s kotníkom. Tam mi povedala, že treba začať chodiť na rehabilitáciu a keď sa to nebude zlepšovať, tak sú na to injekcie 5x za deň. Prosím nech sa mi to zlepší bojím sa ihiel :D
Konečne mám vybavenú autobusovú kartičku takže sa ma nebudú stále pýtať kde ju mám, heh.
Prebehli sme aj pár obchodov a nakúpili na oslavu :)
Včera mi prišiel môj milovaný objektív <3 najväčšia láska :)
Dnes v Tescu keď sme boli  už pri pokladni, tak mama zabudla zobrať hranolky, tak ma poslala nech pre ne zájdem. Ako som tam bežala, tak som sa skoro zrazila s jedným chalanom a keď som bežala naspäť, tak zase :D a potom sme sa stretli pri pokladni, tak sme sa smiali :D
Aký bol váš deň? .. PS: dnes u mňa spí kamarátka, tak zajtra čakajte článok ;)

 na kotníčok :/
 ta, že preukážka xD
 a nakoniec tá moja láska <3 vidím až oproti susedom do okna :D

By : Tims

3 komentáre:

  1. To oblečení je nádherné <3 odkud máš ten svetřík? <33
    Hej ty se máš, že se na té fotce směješ :-D já na všech vypadám jak debil, protože jsem musela nasadit poker face :-/ :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super..ja môcť len tak vybehnúť nakupovať tak skáčem :)
    Na fotke si krásna, tak sa ani nečuduj, že čo majú všetci s fotkami..Ja som sa len na preukážku šla fotiť, a dopadlo to strašne :P
    Krásne šaty a košieľky si si pokúpila, ale najviac ma dostala tá hnedá kabelka! :)

    OdpovedaťOdstrániť