05 novembra 2012

Tag 11




Pravidlá
napísať o sebe 11 zaujímavostí
odpovedať na 11 otázok 
položiť 11 otázok dievčatám, ktoré budú robiť tento tag po mne
nominovať 11 blogeriek, ktoré majú v tomto tagu pokračovať (môže pokračovať ktokoľvek)
11 Zaujímavostí o nás

Sim:

.. Vždy si musím ísť po svojom, nech sa deje čokoľvek

.. Som občas veľmi výbušná, neznášam to na sebe, ale snažím sa to krotiť

.. Rada fotím
.. Moja menšia závisloť je nakupovanie
.. Nedokázala by som žiť bez rodiny, priateľov, mojho miláčika :)
.. Z celej duše nenávidim knihy 
.. Chcela by som sa dostať do Londýna
.. Môj mobil je moja druhá láska
.. Strašne sa mi páčia opätky, no na sebe by som ich vidieť nechcela
.. Milujem hudbu
.. Moje motto: "Ži a nechaj žiť" 

Tii:



.. Mám jedno oko väčšie než to druhé :D

.. Odkedy sa objavil JB tak som ho neznášala a tento rok som sa doňho zbláznila :D

Raz by som chcela byť profesionálnou fotografkou
.. Mám 4 korytnačky, teda už len 3, jedna mi skapala a ďalšia vyliahla vajíčko :D
.. Do školy si nemôžem obliecť dvakrát po sebe rovnaký outffit
.. Vždy, keď idem s rodičmi na výlet musím sa najesť do McDonaldu alebo KFC
.. Mám 1 kamarátku, ktorá je ako moja druhá polovička
.. Každý deň (pokiaľ nemá prísť nejaká návšteva) mám rozhádzanú posteľ až do večera
.. Som závislá na náušniciach a topánkach 
.. Raz by som chcela jazdiť profesionálne na snowboarde (môj sen už od mala)
.. Chcela by som precestovať celý svet

11 Odpovedí na otázky od Dee a Sisi

Do akého obchodu chodíte nakupovať najradšej?
Tii: NY, Tally Wejil a Gate 
Sim: Grasshopper

Ktorý blog je tvoj najobľúbenejší?
Tii: Nemám priam obľúbený ale medzi obľúbené patrí i tento : http://nothinginmypocket.blogspot.sk/ 

Aký názor máte na náš blog?
Tii: Perfektný!
Sim: Dokonalý :)

Koľko tráviš pri nakupovaní v jednom obchode?
Tii:  1-2 hodiny, podľa toho či sú tam zaujímavé veci 
Sim: Ako sa to vezme, ale tak hodinku 

Tenisky alebo opätky?
Tii: Fúú tak pri tomto si naozaj nemôžem vybrať! Oboje
Sim: Och, tenisky !

Máš nejaké tetovanie? Alebo by si chcela? A aké?
Tii: Chcela by som v uchu noty, na krku malé vtáčiky, na zápästí Believe 
Sim: Tak určite na zápästie Believe a na bor ruky Faith 

Čo by si chcela na sebe zmeniť?
Tii: Zadok, stehná, brucho, výšku
Sim: Váhu i keď je 51 kg, ale tak či tak..

Ktorá krajina, štát, miesto sa ti páči najviac? 
Tii: Jednoznačne Paríž!
Sim: Londýn!

Aký je tvôj obľúbený fotograf alebo modelka?
Tii:  Modelka? Tak tých je veľa ale tak zrejme všetky modelky od Victoria secret
Sim:  Hmm, rovnako ako Tii všetky od Victoria secret

Čím by si chcela byť v budúcnosti, čo by ťa najviac bavilo?
Tii: Fotografovanie! 
Sim: Hah, teraz sa zasmejete, ale herečka

Akú najbláznivejšiu vec si doteraz urobila?
Tii: „vytopila“ triedu so spolužiačkami a dostali sme i pokarhanie
Sim: Fúú, to by bolo na dlho

11 Otázok od nás pre Blogerky, ktoré budú pokračovať v tomto Tagu

.. Ako sa vám páčia naše články?

.. Máte nejakú obľúbenú značku? Akú?

.. Čínske jedlo alebo KFC(McDonald)?
.. Aká je vaša závislosť? Poprípade najčastejšia činnosť
.. Keby ste si museli prefarbiť vlasy na krikľavú farbu aká by to bola?
.. Boli ste už niekedy v kúpeľoch? Ked nie chceli by ste? Kam?
.. Máte domáce zviera? Aké?
.. Boli ste už niekedy pri mori? Kde?
.. Máte piercing? Chceli by ste? Kde?
.. Ktoré prázdniny máte najradšej?
.. Keby ste si mali vybrať medzi frajerom a najlepšou priateľkou koho si vyberiete?

11 Blogeriek, ktoré majú v tomto tagu pokračovať (môžu aj iné)



By:  Sim & Tii :)

2 komentáre: